fredag den 25. oktober 2013

Lidt om hudpleje og 80'er mascara

Det er ikke ofte, at jeg blogger om mig selv - slet ikke i forhold til hudpleje og make-up. For det har egentlig aldrig fyldt så meget i mit liv, hvis man ser bort fra den obligatoriske sorte kajal-streg rundt om øjnene i 80'erne. Oftest når jeg kun at smide en gang vand i fjæset om morgenen, efterfulgt af en creme og så en klat sort mascara på hvert øje. Begge dele af den økologiske slags. Og om aftenen bruger jeg en rensecreme og endnu en gang creme. Enkelt, klart.

Nu har jeg så udfordret mig selv lidt i snart 3 uger, hvor jeg har testet Eucerins renseserie DermatoClean og kørt med både rensecreme og toner både morgen og aften, efterfulgt af en let ansigtscreme. Jeg mener, man bliver jo ikke yngre... Og min hud kan rigtigt godt lide det. Den føles frisk efter rensningen og blød efter cremen. Sidstnævnte er blød og lækker at få på, men har dog et lille minus: den indeholder parfume. Jeg undgår helst parfume, parabener og alkohol i alle mine hudplejeprodukter. Derfor er jeg heller ikke vild med Eucerins øjenmakeup-creme, som er tilsat blå farve. Men de øvrige produkter får så absolut lov at blive i mit skab og i mit morgen- og aftenritual.



Indlægget er sponsoreret, men holdningen er helt min egen. Vil du se en nærmere beskrivelse af produkterne, tryk her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)