torsdag den 25. august 2011

Børnekrea - ugler af æggebakker og frugtbakker

Eftermiddagens regnvejr skabte den perfekte lejlighed til lidt inde-krea-tid med banditterne. Ideen til disse fantastiske æggebakke-ugler fandt jeg hos MollyMy, som igen har den fra dette skønne online magasin og blog. Jeg faldt pladask for dem! Resultatet bliver super godt og så er det let! Det kræver næsten ingen materialer - et par æggebakker, en saks og lidt maling, tusch eller farver. 

Og vupti, så har du de skønneste ugler til at hænge på din eller børnenes væg. 




10 kommentarer:

  1. Så fine de er. Det er da rigtig godt fundet på.

    SvarSlet
  2. Ha, sikke nogle herlige ugler, de er blevet super gode!

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte. Tak fordi du linker til min blog.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er de skønne. Dem må vi lave i weekenden, hvor de igen igen lover regn.

    SvarSlet
  5. Hejsa. Jeg har lige udtrukket vinderne af min Førstehjælp til fantasien give away og du blev den ene af vinderne :)
    tag et kig forbi her:
    Førstehjælp til fantasien

    Håber også at du vil deltage i mine øvrige giveaways klik her

    SvarSlet
  6. Bare det var mig der havde lavet dem :-)

    SvarSlet
  7. Tusind tak :-)
    @Tina: Jeg ville også ønske, at det var mig der var kommet på idéen først :-) Men må 'nøjes' med at nyde det skønne resultat - og er så straks gået i gang med at 'brygge på' hvilke andre dyr og ting der kan laves med samme materialer :-)
    @Birthe: det manglede da bare - og det er mig, der takker for tipset!
    @Fr. Høll: glæder mig til at se jeres ugler :-)
    @Rollike: det er jeg super glad for - har jo allerede mailet til dig :-)

    SvarSlet
  8. Dom är ju jättefina!

    SvarSlet
  9. Tak for ideen!
    Min dreng på 6 fald pladask for monstrene og min datter for uglerne, så vi skal vist igang med æggebakkerne!
    Fantastisk kreasamling at falde over lige i begyndelsen af en weekend hvor der bare skal hygges!

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)