lørdag den 26. oktober 2013

Muahahahaha...

Om blot et par dage vrimler det med små monstre, blodige skeletter og frække zombier her i kvarteret. Halloween er for alvor blevet en integreret højtid i Sverige (og vel også Danmark?), selvom mange sikkert afskriver den som endnu et kommercielt påhit. Jeg synes nu det er ret så hyggeligt - man kan jo gøre det til det, man har lyst til. Og bonus er at vi har endnu en undskyldning for at sysle med kreative projekter.

Banditterne og jeg har været i gang her til morgen og skabt et par mumie-lys og en stor flagermus. Begge er hentet fra Pinterest og var både sjove og enkle at lave.

Mumierne er lavet af babymad-glas, toiletpapir, rulleøjne og en klat lim. Og så et par fyrfadslys til at skabe den rette dramatiske stemning med.

Flagermusen er en køkkenrulle, der er malet sort og påklistret vinger i pap og rulleøjne.



8 kommentarer:

  1. Hvor smart-:) Mon jeg kan få ungerne med på den i morgen?!

    SvarSlet
  2. Aaaahhh, hvor er det fint. Super god idé!!

    SvarSlet
  3. Skønne ideer! Dem skal vi helt sikkert afprøve. Kram. Maria

    SvarSlet
  4. Det var da en god og nem ide. :)

    SvarSlet
  5. Halloween er nemlig bare hyggeligt. Vi holder ikke fest i år, men selvfølgelig roder pigerne og jeg alligevel med at finde på og vi har da også pyntet op med lidt af de tidligere års kreationer, deriblandt vores mumieglas som vi lavede for snart fem år siden og stadigt troligt hiver frem hvert år fordi de er så fine. Vores er med gasebind men ellers af samme princip som jeres. Faktisk har jeg allerede et blogindlæg i kø om dem til denne uge (fordi det jo er en nem og hyggelig ide).

    Håber I har en hyggelig ferieuge.

    SvarSlet
  6. haha hvor er det en sjov ide, den er jeg vild med :D

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)