onsdag den 4. januar 2012

Fire elefanter kom marcherende...

Jeg er slet ikke færdig med elefanter endnu! Det er som om de dukker op lidt her og der - og der vil uden tvivl komme flere på bloggen (så det håber jeg du står ud med - hvad enten du er til elefanter eller ej :-))

Hvedefanten Ellie har nu set lyset i flere farvekombinationer og varmer efter julen en nakke eller to forskellige steder i både Danmark og Sverige. Hun er syet i babyfløjl, bomuldslærred og retrostof og fyldt med økologiske hvedekerner og kan derfor bruges som varme- eller kølepude.

Ellie er desuden blevet til en nulrefant (baby-hygge-klud) uden hvedekerner i julen - og jeg er ret sikker på, at det ikke er den sidste udvikling vi har set fra hendes side :-))


11 kommentarer:

  1. Og de er bare så skønne de elefanter :) Elsker deres hygge-look :)

    SvarSlet
  2. De er så fine, - og god ide at de er varmepuder samtidig! Og nu da du er hoocked på elefanter, så skulle du tage at kigge på min elefant-giveaway!

    SvarSlet
  3. De är jättefina!

    SvarSlet
  4. Det er sådan nogle fine og ikke mindst hjælpsomme elefanter, er meget glad for min - tak igen! (og den kommer også snart på bloggen) Knus og godt nytår

    SvarSlet
  5. Det er også bare nogle fine elefanter. Og der er intet som en god lunepude :-)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for alle de søde kommentarer!

    Mia: Tak :-))

    Line: Tak, ja der er sådan lidt 70'er hygge over dem med deres retroform, fløjl og mønster :-))

    Carina: Tak, dejligt at du synes om varmepude-ideen. Og jeg skal da absolut tjekke din elefant-giveaway :-)

    Carro: Stor tack :-)

    Lisbeth: Velkommen tilbage i blogland!! Skønt at se dig herinde! Og hvor er jeg bare tæskeglad for at du kan lide hvedefanten. Der er noget helt specielt herligt over at sende 'bare-fordi' gaver - ikke mindst til en man faktisk ikke rigtigt kender :-) Så tænk ikke på det med bloggen. Knus!

    SvarSlet
  7. Martina: Tusind tak for den søde kommentar - og ja, det er ikke helt forkert med en varmepude i det her kolde, klamme blæsevejr... :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er de skønne dine elefanter.

    Jeg har tilmeldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  9. Velkommen til, Mette - jeg glæder mig til at kigge forbi hos dig :-)

    SvarSlet
  10. Skønne elefanter ! Og det er en herlig ide.... jeg er lige blevet voldsomt inspireret af din side ( igen igen) og vil nu prøve at lave et fint lille strikket halstørklæde, med en kerne af hvedekerner ! Hun har nemlig en nakkeskade og er vældigt følsom overfor kulde og træk, men skal samtidigt være"neutral" i sin påklædning på hospitalet. Så nu prøver jeg . Tak for ideen ;0) - Vibeke

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)