fredag den 4. maj 2012

En ny chance...

For 10 år siden (shit, så lang tid allerede???) boede jeg i Prag. Det gjorde jeg faktisk i en del år, indtil jeg faldt for en sød svensker og endte her i Malmö. Men kærligheden til Prag, den er der altså endnu (ja, det er kærligheden til svenskeren altså også!). Og det er en kærlighed (den til Prag...he), som jeg deler med søde Mette. Faktisk har Mette og jeg mødt hinanden i Prag. Dengang blev der bare aldrig rigtig lejlighed til at uddybe bekendtskabet, selvom vi begge egentlig gerne ville. Og så flyttede hun. Ja, og så flyttede jeg.

Men nu har vores veje krydset hinanden igen - ikke i den fysiske verden (endnu!), men i det virtuelle blogland. Og det er jeg rigtig glad for. Jeg nyder utroligt meget at følge med i Mettes liv på hendes skønne blog Differentia - og omvendt at hun følger med i mit. Og på et eller andet tidspunkt skal vi nok trodse de to broer og sjællandske kilometre og finde tid og plads til et fysisk møde - og til et rigtigt kram :-))

Sjovt nok har Mette og jeg haft de samme tanker i disse uger. I sidste uge sendte jeg en pakke afsted til hende - og cirka samtidig har hun sendt en til mig. Min blev hentet på posthuset i dag - og indeholdt den skønneste kuffert med ærteposer til banditterne, et nøgle neonfarvet garn og nogle neonfarvede klistermærkepile. Så lækkert!!

Tusind, tusind tak, Mette! Stort kram til dig!

Hurra for nye chancer! Hurra for venskaber! Og hurra for blogland :-)




8 kommentarer:

  1. Dejligt med de bekendtskaber som blogland giver... Og dejligt med pakker ;)

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at finde "gamle" bekendtskaber, samt nye :)
    Og skønne sager du har fået.
    God weekend
    Knus

    SvarSlet
  3. Sikke en sød historie!
    Dejligt at I har fundet hinanden igen :).
    Kh maj

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig og livsbekræftende historie - og dejlig pakke Mette har sendt dig :)

    SvarSlet
  5. Lækkert med sådan en betænksomheds-pakke. :)

    SvarSlet
  6. Kæreste Bodil,
    Det har givet mig så stor glæde at være en del af blogland, og endnu større glæde at have mødt dig igen.
    GLÆDER mig til vi ses!

    Mange knus
    Mette

    Ps: godt du lige fik præciseret, hvilken kærlighed vi deler, haha :-))

    SvarSlet
  7. Hvor er de ærteposer fine - må vist lige smutte forbi hende Mettes blog. Hvad er det nu man bruger ærteposer til?
    Tak fordi du deler jeres søde historie. Jeg fandt også min dejlige gamle studie-veninde Jane i blogland og hun sparkede mig igang som blogger - dejligt.

    SvarSlet
  8. Tina, ja til begge dele :-))

    Lena, ja hurra for gamle, nygamle og nye venskaber :-)) Knus!

    Maj, tak :-)) Kh!

    Christina, tak :-))

    Eva-Maria, tak :-))

    Mette, hehe, den skulle jo nødigt misforstås :-) Og i lige måde! Knus!

    Signe, ærteposerne kan man kaste med, gå balancegang med (på hovedet), bygge med og alt muligt andet :-)) Tænk så meget godt nettet har at byde på :-)) Hyggeligt at du også fik kontakt med en gammel veninde i blogland!

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)