mandag den 20. februar 2012

Sommerlængsel? Snup en is...

Jeg befinder mig lidt i krea-limbo for tiden - mellem træning, arbejde og familieliv er der ikke tid eller overskud til de store kreative udskejelser, så det bliver mest til lidt nørkleri med hæklenålen foran fjernsynet eller i bussen. Og det er jo også ganske hyggeligt, selvom det desværre ikke er de store fantasifulde produkter, der kommer ud af nålen... Så spørg lige om jeg glæder mig til at hygge med symaskinen og alt mit fine stof om et par uger, når det store løb er overstået??? Og til at finde alle kreakasserne frem sammen med børnene?

Lidt leg er det dog blevet til. Jeg har nemlig udvidet is-sortimentet i børnenes legebutik med lidt free-wheeling mini-is, inspireret af gode klassikere som Champagnebrus, Kung-Fu is og Filuren... Det er nogle små tyksakke, jeg har nemlig ikke helt knækket koden til det rigtige format - men det betyder jo ikke noget for brugen...

Mmm, er det bare mig eller bliver man ikke lidt sommerlækkersulten?

6 kommentarer:

  1. Hvor er de søde. Kan godt forstå du har sat kreativiteten lidt på pause...synes du er vild sej, sådan at tilmelde dig sådan et løb! ;o)

    ...og tillykke med den lille herre, synes det går så hurtig med dem, vildt at han nu er tættere på 2 end 1.

    Knus Pia

    SvarSlet
  2. De er da total søde og helt ærlig kan man få champagnebrus og filur store nok ???. Jeg tror not :-)

    SvarSlet
  3. Super god idé, de ser virkelig lækre ud!

    SvarSlet
  4. Hvor ser de skønne ud! Og nu har jeg helt lyst til sommer og is! (altså mere end normalt :D )

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine, Bodil. Filuren tog mig straks tilbage til mine ture med mormor til den lille købmand (hvor alle varer befandt sig bag disken!! Hvor gammel gør det lige mig ?1 :))
    og jeg altid fik en filur til sidst.
    Tak for at minde mig om det :)
    Knus

    SvarSlet
  6. Pia, tak :-)) Jeg føler mig altså også ret så dumdristig - med betoning på dum :-)) Men man er jo nødt til at udfordre sig selv ind imellem.... Ja, det er vildt så store de små bliver og så hurtigt... Og lidt trist at det nu er slut med babyårene, for det er altså den sidste her. Knus!

    Bettina: Nej vel? Man burde kunne få dem i kæmpe-vaffel-størrelse :-))

    Lisbeth: Tak, tak :-))

    Martina: Hehe, mig med :-) Tak!

    Mette: Tak :-) Og tak for at dele dine søde minder. De gør dig præcis lige så gammel som mig, hehe...
    Knus!

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)