fredag den 13. januar 2012

Fotokalender 2012

Det er efterhånden en tradition, at vi hvert år (på nær forrige år) laver en årskalender med billeder af banditterne til alle de familiemedlemmer, der ser bare tilnærmelsesværdigt ud til at ville sætte pris på den :-) I år skal jeg vist forsøge at samle billederne løbende, for puh ha, hvor tager det altså bare lang tid at løbe en halv million billeder igennem for at finde de bedste (og måske skulle jeg samtidig lære at sortere og slette i dem løbende???) Oh well....

I år var det disse billeder, der fik ærespladserne på de mange, uskrevne månedssider....

Januar

Februar

Marts

April

Maj

Juni

Juli

August

September

Oktober

November

December

2 kommentarer:

  1. Kære Bodil!
    Hvor er verden nogle gange lille og forunderlig :-) Det er, som du gætter på, ganske rigtigt mig, Mette, der huserer på Differentia.
    Hvor er det altså sjovt. Sikke nogle dejlige billeder af din familie og dig. Kan se, at du nu også er 3barns mor :-).
    Prag har stadig en stor plads i vores families hjerter og tanker -og dermed også mennesker vi kendte derfra og Jesper og jeg har tit snakket om dig, og om hvordan du har det og hvor du er henne i verden (både bogstaveligt og i overført betydning), så hvor skønt at høre fra dig og få et glimt af jeres verden via bloggen.

    Mange knus Mette

    SvarSlet
  2. Hej hej!

    Vilka härliga foton.

    Hoppas att du får en skön vecka.

    Kram ( och tack för att du kollar efter filtkulor)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)