onsdag den 28. december 2011

Pappas julegave

... fra Emma, Kalle & Otto. Og farverne er helt selvvalgte (altså hvem der skulle bruge hvilken farve :-)) Var der nogen, der sagde drenge- og pigefarver???? Jeg synes ellers, vi har forsøgt at undvige det, men det ligger alligevel og lurer lige om hjørnet. Og i dag er farvevalget meget bevidst - får de store en lyserød og en blå pakke, ved de med det samme hvis pakke der er hvis. Og bestik og kopper vælges bevidst ud fra farven. Heldigvis er de ikke lige så konservative, når det kommer til tøjet! Ellers havde jeg nok også fået pip....  

1 kommentar:

  1. sikke en fin idé! Og ja, man kommer nok ikke udenom den farveopdeling der. Jeg gruer også en smule for at min lille Maise bliver en pink tyl-indpakket prinsesse :-) Selvom at det jo også er sjovt bare at gå all-in hvis nu det skal være ;-)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)