lørdag den 24. december 2011

Glædelig jul!

Julefreden har nu sænket sig over det lille hjem, og stor som lille sover. Jeg nyder de sidste stille minutter af dette års juleaften og glæder mig over en dag og aften sammen med min dejlige familie. Jeg føler mig så utroligt taknemmelig over alt det jeg har - og sender en varm tanke til verden udenfor mine trygge vægge.

Glædelig jul til alle!

Vi er heldige - julemanden kom igen i år og havde masser af pakker med. To lidt forsigtige
og meget spændte børn tog imod gaverne - og vi bød selvfølgelig på en lille én til nissefar,
som jo stadig havde en lang aften foran sig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)