mandag den 26. december 2011

De hjemmelavede julegaver

Efter nogle hyggelige juledage med hele storfamilien samlet, er det nu helt rart at være alene igen. Lige så hyggeligt det er at have alle disse skøre, skønne mennesker i huset, lige så skønt er det, når der igen er stilhed efter stormen. Så jeg vil læne mig tilbage i sofaen og mumse på endnu en håndfuld af alle de julegodter, jeg ikke burde spise - og glo på et eller andet dumt på TV uden at behøve bekymre mig om julemad, julegavefremstilling eller julepynt.

Og nu er julegaverne jo pakket op og kan vises frem på bloggen - så her kommer et par billeder :-)

Gymnastikpose til Kalle

Gymnastikpose til Emma

Slange til Otto

Nulrefant til min lille niece på 1,5 måned

Pude nr. 1 til min mor

Pude nr. 2 til min mor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)