lørdag den 19. november 2011

Sidste chance....

... for at deltage i min elefantastiske give-away :-) I morgen trækkes vinderen af to af disse skønne, varmende elefanter. Og hvem kan ikke bruge lidt varme i den kolde tid vi går imod???

Du kan deltage lige her... 

I dag har min dejlige veninde Sanne og hendes skønne familie været på besøg - så den har stået på brunch, Sannes hjemmebag og børnehygge. Jeg elsker lørdage :)))

Og så må jeg vist hellere få lettet rumpetten fra sofaen og slå mig ned ved symaskinen, så der kan blive produceret nogle flere elefanter - der er bl.a. en rosa/lilla og en orange/brun på vej :-)

Fortsat god weekend!!

1 kommentar:

  1. Aaaj, altså ... nu kan du godt holde op med at huske folk på din overlækre give-away... jo flere der tilmelder sig, jo mindre er MIN chance jo for at vinde !!! :D :D :D

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)