søndag den 20. november 2011

2 elefanter kom marcherende....

... lige hjem til vinderen af min varmende give-away... 70 lodder lå der i puljen kl. 20 - og min lille hjælper, random.org, valgte det allersidste lod nr. 70.


Bag dette lod ligger denne blog. Stort tillykke til Julie!
(Hvis du sender en mail til mig med din adresse på bebe200procent@gmail.com, skal jeg sende et par elefanter retur til dig).

Tusind, tusind tak til alle jer andre for at I ville lege med! Og velkommen til alle nye læsere, jeg glæder mig til at gå på opdagelse i jeres blogge!!!

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Bodil. Har sendt dig en mail mht. pakkelegen. Er desværre kommet til at smide din adresse væk, så vil du ikke lige maile dem til mig? Mvh Tina

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)