onsdag den 4. maj 2011

Gammelt lagen = ny kjole

Jeg har fået min symaskine tilbage - renset, serviceret og så god som ny :-) Og så fandt jeg ud af, at selvom den er 20 år gammel, så produceres den stadigvæk - men i dag til den nette sum af 10.000 kr. Waouu..... Det kulle selvfølgelig fejres - med en ny kjole til Emma. Jeg er ganske sikker på, at mine forældre for 20 år siden ikke havde kunnet forestille sig, at deres dynebetræk en dag skulle blive til den fineste pigesommerkjole.....

Stof fra dynebetræk og Stoff & Stil og en fin knipling fra Emmaus - og så et siksak dekorationsbånd og en knap fra lageret - klappet og klart!

Sommerkjolen blev vel modtaget - især fordi der er sving i den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)