søndag den 16. januar 2011

Godnat herfra

Onkel Søren var på besøg i går og byggede togbane sammen med Kalle, som her til aften udbrød "Jag tycker om Sønne, han vill leka med mig". Den skønne følsomme unge!

Jeg har været i gang med at eksperimentere med baggrunde og andre gadgets til bloggen, som i dag endte med busmønsterbaggrunden. Tjek lige disse skønne sider med gratis skabeloner og mønstre - specielt den sidste er helt fantastisk: www.shabbyblogs.com og www.patterncooler.com. Det er sååå let at blive grebet - men tager også ganske lang tid. Og egentlig burde jeg have lavet noget helt andet, f.eks. spørgsmål til vores kommende Eurovision quiz til Quiztime (www.quiztime.eu). Eller bare pleje min forkølelse som jeg har arvet fra ungerne. Nå, i morgen er en ny dag. Og syg kan man jo altid været.

Emma & Otto har det heldigvis meget bedre, så forhåbentlig er vi alle på fødderne igen først på ugen. Og nu kan jeg høre lillemanden kalde fra første sal, så det bliver vist ikke til mere herfra i dag.
Sweet dreams!

Onkel Søren på besøg - så skal der leges med brio-toget.
Kalle & Søren har bygget verdens længste togbane,
der går gennem stue, spisestue, køkken og gang. 
Otto vil også være med
Nu kan jeg fange mine tæer!
Og så skal der da lige smages på dem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)