torsdag den 7. maj 2015

April i billeder, påske i Berlin

Der har endnu en gang været stille på bloggen et stykke tid. Faktisk over en hel måned. Men jeg er altså ikke forsvundet helt. Jeg har bare haft et mindre blog-black-out og ikke rigtigt kunnet komme til tasterne. Lysten har ligesom ikke rigtigt været der - og sådan har det nok været i et længere stykke tid. For jeg er lidt blogforvirret og kan ikke rigtigt finde fokus på bloggen. Men jeg er som sagt ikke forsvundet - og livet har ikke stået stille. Tværtimod. Det har været fyldt med den samme, gode, gamle, skønne, forvirrende, brogede blanding af hverdagsliv, kreativitet, mad, arbejde og så faktisk også en hel del træning. Jep. Jeg er blevet motionist med et fast M. Og kan nu slet ikke undvære det.

Men back til bloggen. Den sidste måneds billeder har fået en tur gennem fotoredigeringsmaskinen og her kommer et første udvalg fra det tidlige april i påskestemning i Berlinerkulde. Påsken blev nemlig delt mellem nogle dage hjemme og nogle dage hos venner i Berlin. Og det var dejligt, men koldt! Pissekoldt! Selvom det allerede er længe siden, kommer de skønne billeder alligevel her. For det fortjener de.

Vi ses igen, lige om lidt!

















7 kommentarer:

  1. Dejlige billeder især påfuglen er jeg helt vild med. Jeg kan sagtens nikke genkende ril det med ens blog, er squ også gået lidt i blogstilstand. Ved ikke rigtig helt hvad jeg vil med den lige nu, men mon ikke det vil vises sig.

    Rigtig god weekend i hvertfald

    SvarSlet
  2. Lækre billeder, og ja Berlin er bare en skøn skøn by. Ja, jeg tror det er lidt af en situation vi alle lidt kommer i, jeg er også usikker på hvad jeg helt vil med min blog, men nu må vi se. JEg kan godt li' at følge med hos dig.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  3. Uuuha, blog-blokader eller ufrivillige pauser eller hvad vi nu skal kalde dem - det kender vi vist allesammen. Nogle af længere varighed end andre (jeg havde fx en der varede flere år!)...men jeg håber, at du vender 'rigtigt' tilbage, når du engang er klar og har helt lyst igen :-))) Dejligt at I havde en god Berlin-tur. Skønne billeder.

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder fra en rigtig god oplevelse.
    Vi har ellers fulgt jer og det er da en skam, at der er blog blokade!
    Håber at kunne læse og fælge med igen.
    Vi vil ønske jer en glædelig jul og et godt nytår :-)
    Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
  5. instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    aşk kitapları
    tiktok takipçi satın al
    instagram beğeni satın al
    youtube abone satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok takipçi satın al
    youtube abone satın al
    tiktok beğeni satın al
    instagram beğeni satın al
    trend topic satın al
    trend topic satın al
    youtube abone satın al
    beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    sms onay
    youtube izlenme satın al
    tiktok beğeni satın al
    sms onay
    sms onay
    perde modelleri
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    tiktok jeton hilesi
    pubg uc satın al

    SvarSlet
  6. Wow, fedt foto! Du bør dele den på din instagram og få mange likes herfra https://viplikes.dk

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)