tirsdag den 20. maj 2014

Rå pude og kanalrundfart

I fredags fyldte min dejlige bror år. Så Otto og jeg tog på overraskelsestur til København og skræmte livet af min stakkels bror, da vi sneg os ind i lejligheden og skreg hurraaaaa med vores lungers fulde kraft. Han er heldigvis for ung til at få hjertestop, og jeg tror nok at han blev vældigt glad for overraskelsen, da han ligesom havde fået styr på hjerte og nerver igen.

Fødselsdagsgaven havde han fået på forhånd. Men jeg nåede lige at sy en ekstra sag, en pude i uldfilt fra Stof2000 med et par store læderknapper. Brormand er nemlig flyttet i en ny-gammel lejlighed, som han er i fuld gang med at renovere og indrette, så en ny pude er der altid plads til. Jeg kan rigtigt godt lide det lidt rå look med filten og knapperne og er ret sikker på, at jeg er nødt til at forkæle vores sofa med en lignende. Stoffet er dog knap så rødt i virkeligheden som på billedet, men stoffet og kameraet ville absolut ikke tale sammen.


Da nerverne var kommet på plads igen og maverne var fyldt op med kaffe og hjemmebagte rabarbermuffins, tog vi på kanalrundfart i København. I solskin. Totalt hyggeligt! Men først nåede Otto lige at klatre en tur på onklens klatrevæg. Gæt selv om det var populært...






2 kommentarer:

  1. Jeg vil også have en klatrevæg...

    Gad vide om jeg kan overtale manden???

    SvarSlet
  2. Lækker pude - og hvor kan man da se at det er din bror ;o).

    Fantastisk idé at overraske ham - det har Otto sikkert også synes har været rigtig sjovt.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)