fredag den 25. april 2014

Påsken 2014 i billeder

Påsken gik alt for hurtigt, og hverdagen er igen skyllet ind over os som en kraftfuld bølge. Lidt forsinket kommer her nogle af mine favoritbilleder fra påsken af påskekællinger på slikjagt, æggemaling og æggemænd, jordbærpavlova, Cirkus Benneweis-visit og en familieudflugt i den grønne, blomstrende skov. Jeg længes allerede nu til næste påske! (men heldigvis kommer der jo både sommer- og vinterferier med alt hvad dertil hører af herligheder og familieoplevelser i mellemtiden).












Tak til McDonalds for billetterne til Cirkus Benneweis!

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, Bodil:)

    Det billede du viser fra Cirkus Benneweis var mit favorit nummer!

    SvarSlet
  2. Dejlige dejlige glimt fra jeres påske! Skønne unger altså! Her gik påsken også hurtigere end hurtigt, øv, det er altså noget helt specielt med den påske, fordi den ofte går hånd i hånd med foråret. Men ja vi må glæde os til sommerferien. Mange knus :-))

    SvarSlet
  3. Det ser bare så hyggeligt og skønt ud!

    - Anne

    SvarSlet
  4. Thank you for giving me the information provided, let me once again disintegration. Thank you, hope you the next post birth, looking forward to.......
    Now i need to my bolg, you can play game fun, action
    Go Robots
    Rig BMX
    Vex 3
    Frozen Fashion Rivals
    Bomb It 7
    Tennis Game
    Happy Wheels
    4 x 4 Atv Racing
    Bloom Defender

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)