søndag den 24. november 2013

På med huen...

Vinden har blæst koldt i dag, og temperaturen nærmer sig minusgraderne. Brrr. Så nu er flyverdragter, handsker og huer fundet frem og taget i brug. Jeg er bestemt ikke vild med kulden på vores længdegrader, når der ikke følger sne med. Brrrr igen.

Jeg har syet en stak huer til julemarkedet i en vendbar variant med blødt mønstret jersey på ydersiden og ensfarvet jersey indeni. Mønsteret er inspireret af bl.a. et Ottobre-mønster og Marias fine DIY, som jeg har lavet til en hue i 2 størrelser ud fra mine egne banditters hoveder. Og de elsker dem :-)



Den observante læser kan se at jeg igen-igen har vendt et mønster på hovedet... Suk...

4 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er de bare skønne! Hvem der bare kunne passe dem ;-)

    SvarSlet
  2. Så fine kan du hjælpe med mål min Sylvester er ca 5 år

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)