lørdag den 5. oktober 2013

Og se det var et rigtigt eventyr... LIBERO GIVE AWAY

Vi er i gang med den helt store pottetræningsomgang med Otto. Og det er absolut ikke et rosarødt eventyr.... Det er altså ikke let at vende sig til at gå på toilettet i stedet for at bruge bleen, når man er 3 år. Så vi varierer - han vælger selv, hvornår han vil gå i seje Spiderman-underbukser uden ble, og hvornår han har brug for bleens tryghed. Det har været meget vigtigt for os, at han ikke føler sig tvunget eller bliver ked af det, når det gang på gang går galt. For pottetræningen skal helst ikke ende som et traume.

Derfor landede Liberos teaterkasse perfekt herhjemme. Vi er så heldige, at Libero har sendt en teaterkasse med bleer og 5 søde hånddukker, som vi nu kan bruge til at gøre pottetræningen til en leg. Libero har desuden lavet en app, hvor man kan hente inspiration til nye historier og lege interaktivt med dukkerne via iPad, iPhone, Andoid eller tablet.

Og det er ikke kun hos Otto, at de sjove hånddukker er faldet i god jord. De er adopteret af alle tre banditter, der i dag har haft travlt med at omdanne papkassen til et rigtigt teater. Det er jo ikke nogen hemmelighed, at vi godt kan lide at klippe-klistre herhjemme, og teaterkassen var virkelig et perfekt lørdagsprojekt. Efterfølgende har banditterne spillet improvisationsteater. Det er SÅ sjovt at høre deres teaterlege, der meget løber associationernes vej.

Teaterboksene får man, når man køber Comfort bleer fra Libero, mens man kan samle point til dukkerne via blepakkerne og Liberoklubben.

MEN - du kan også være så heldig at vinde en samlet pakke med 72 bleer i størrelse 6 (12-22 kg), 5 søde hånddukker og en æske lækker øko-modellervoks og redskaber fra SES Creative ved at lægge en kommentar under dette indlæg sammen med en mailadresse.

Vinderen trækkes allerede på tirsdag d. 8. oktober. Så skynd dig at smid en kommentar!

(Konkurrencen er desværre kun for deltagere, der bor i Danmark pga. portoen)








26 kommentarer:

  1. Her er vi også i gang med pottetræningen og et par dukker ville da sikkert kunne være med til at gøre det lidt sjovere at tisse på potten, så jeg vil gerne deltage!

    SvarSlet
  2. Hov glemte mailadresse: stinemogenshoj@gmail.com

    SvarSlet
  3. Så skynder jeg mig lidt... Vil så gerne prøve at være heldig og vinde sådan et sæt :0)

    SvarSlet
  4. Uhh. Sådan nogle dukker vil min søn Elske at kunne lege med :)
    Så vil da rigtig gerne være med...
    Mail adresse : 87roed@gmail.com

    SvarSlet
  5. Det vil vi da gerne vinde! mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Jeg kender en lille purk som vil blive glad for gevinsten, så jeg deltager gerne.

    Kh Mette mette1530@gmail.com

    SvarSlet
  7. Mig mig mig! Åh jeg vil gerne vinde den pakke! Min ældste, der er fyldt 4 har været renlig af flere omgange, men er nu tilbage med ble fuld tid :( jeg er sikker på at et lille hånddukketeater kunne give det sidste skub!
    :) Sofie
    sofiemj@gmail.com

    SvarSlet
  8. Ihh vil jeg gerne vinde..
    Nulleri@live.dk

    SvarSlet
  9. Næh hvor blev det ukketeater dog fint! :D jeg deltager selvfølgelig!

    Niniee10@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne være med :) Min datter skal i gang med pottetræningen inden længe, så det kunne være rart med lidt underholdning imens :)
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  11. jeg er med.
    tagelaurenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Deltager! - og håber på at pakken kommer hjem til os, hvor den med sikkerhed vil gøre glæde.

    De dejligste søndagshilsner
    Trine
    Smil-i-hverdagen.dk
    (ps. Deltag også gerne i mine nuværende konkurrencer)

    SvarSlet
  13. Uhh, den vil jeg gerne vinde til min yngste :) kh Pia

    SvarSlet
  14. Ih din give away vil give mange timers hyggelig leg herhjemme, og et lille frirum i blebudgettet;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. Ih din give away vil give mange timers hyggelig leg herhjemme, og et lille frirum i blebudgettet;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Jaaaa<3

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  17. Tak for dejlig blog, og chancen for at vinde.

    SvarSlet
  18. Åhh ja... dejlig give-away der vil falde i god jord hos familiens guldklump ;-D

    SvarSlet
  19. Det kunne vi godt bruge :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  20. Hurrah hvor vil jeg gerne deltage og du finder en vinder lige på min fødselsdag :)
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  21. Det ser da vældig kreativt ud. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  22. Ser hyggeligt og kreativt ud, deltager mange gange :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  23. Vil rigtig gerne gerne glæde mig datter med lidt dukketeater...
    Kh soegaard@firma.tele.dk

    SvarSlet
  24. Ej, hvor vil jeg gerne vinde den pakke :D
    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)