torsdag den 29. november 2012

Mandarinkranse - en juleklassiker

Sidste år overraskede banditterne og Bedste mig med disse fine ophæng af mandarinskaller, der fik lov til at pryde stuevinduet til langt efter træ, julestjerner og adventskrans var røget på genneren, loftet og brændt op.

I år skal vi uden tvivl gentage succesen. For de er utroligt søde at se på, lette at lave med børn og bonus-bonus: man får en undskyldning for at spise flere saftige mandariner.
Win-win, ik?

Klik her for en nærmere beskrivelse af materialer og hvordan du gør.
Flere juleidéer med børn og hjemmelavede julegaver finder du her...


10 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, sikke en god ide, den låner jeg lige til weekendhyggen:0)
    Skønt at følge din flotte og kreative blog. Måske du har lyst til at læse med på min blog :0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. De er så fine - vi laver dem også her i huset ;)

    Kig over fordi min blog og se min DIY på skønt rensdyr - måske noget for dine børn ;)

    SvarSlet
  3. God idé, håber vi finder tid til at lave sådan nogle - hvor er de fine ;o)

    SvarSlet
  4. Ej jeg havde da fuldstændig glemt at de fandtes. Tror ikke jeg har set én siden jeg selv lavede dem i børnehaven. De skal da helt sikkert laves med drengene i weekenden :o)
    Tak for inspiration

    SvarSlet
  5. åååh de vækker gode minder fra da jeg var i SFO og vi lavede dem til jul
    uhmm og de dufter også godt

    SvarSlet
  6. De är superfina - har redan börjat samla skal :D

    SvarSlet
  7. Haps Haps, den stjæler jeg Bodil. Hvor er de fine og må også dufte af jul.
    Mange kram herfra

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)