tirsdag den 23. oktober 2012

Hvedefanter, hvedefanter og flere hvedefanter

Der er gået julemarkedsproduktion i kreativiteterne herhjemme. Jeg skal nemlig være med på julemarked i november for allerførste gang nogensinde. Og det er faktisk både sjovt og lidt nervøst.

Selvom det er et julemarked, vil der for min del være mange ikke-jule-ting, som f.eks. hvedefanterne. Dem er der ikke meget jul over - men de passer jo perfekt til den kolde tid vi går i møde.

Hvedefanten Ellie er en gammel kending her på bloggen, der kan smides i microen og bruges mod kulde eller smerter. Hun er syet i babyfløjl og retrostof og fyldt med økologisk hvede.



20 kommentarer:

  1. De er fine:)

    Jeg skal også på julemarked for første gang i november, og har det akkurat som dig...lidt nervøs (tænk hvis ingen gider at købe mine ting, panik...!!).
    De fine hvedefanter skal nok få nye ejere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) det bliver super spændende - og hvor er det bare hyggeligt at det er samme marked! Så ses vi :-)

      Slet
  2. hvor er de fine.. god man havde en micro så man kunne varme sig en den kolde tid.. Kan huske dem fra min mormor hun syede dem også bare i firkanter..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Celina :-) De kan faktisk også varmes i ovnen - det tager bare lidt længere tid :-)
      Kh Bodil

      Slet
  3. Hvad mon sådan en skal koste? Lav gerne lidt reklame for julemarkedet, så vi kunder ved hvilke dage vi skal reservere ;O)
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte :-) De kommer til at koste 150 kr. og bliver solgt på julemarkedet ved Steinerskolen i København 24/11. Der skal nok komme mere information her på bloggen. Håber vi ses?
      Kh Bodil

      Slet
  4. De er simpelthen så søde!
    Vores varme-hvede-puder er bare helt lige op og ned. Jeg er sikker på de vil gøre meget mere gavn hvis de var elefantformede :o)

    SvarSlet
  5. De er virkelig fine. Da jeg skulle føde Liva, var sådan nogle poser min redning ;-) KH M

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria - brugte du dem mod veerne?
      Kh Bodil

      Slet
  6. De er da bare skønne Bodil, de skal nok få ben at gå på :-)) Kan de mon varmes i en almindelig ovn? Hvor er julemarkedet? Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mette :-) De kan varmes i en almindelig ovn, det tager bare lidt længere tid. Julemarkedet er på Steinerskolen i København 24/11. Knus!

      Slet
  7. De er rigtig søde. Jeg har selv lavet de almindelige firkantede hvedekerne poser, jeg havde ikke tænkt på denne idé :)

    SvarSlet
  8. De er så søde dine elefanter (men det har jeg vist også skrevet før ;o)).

    Julemarked - det lyder da spændende, hvor er det? Glæder mig til at se hvilke fine ting du får lavet/tager med?

    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Pia :-) Det er på Steinerskolen i København 24/11. Lidt nervøst - og meget spændende at skulle være med :-) Knus!

      Slet
  9. Jag har stått på julmarknad flera gånger, du kommer att älska det! Det är jättekul! Hittade hit via Caroline som bjudit in till bloggträff på söndag. Kanske vi ses?!
    // Jennica

    SvarSlet
    Svar
    1. Låter bra - alltid lite nervöst första gång! Och vist ses vi i morgon, ska bli kul!
      :-) Bodil

      Slet
  10. Hold da helt op hvor er de søde... hvor store er de ca. - de ser så små ud på billederne men det snyder sikkert ; )
    Held og lykke med salget - det ser lovende ud allerede!
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker takker :-) De er ikke så store, 20cm i bredden tror jeg? De er mest til punktvarmning på en øm muskel eller mave - eller til at varme lidt under babydynen :-)

      Slet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)