onsdag den 22. august 2012

Sig goddag til Helge!

Så har vi også fået vores helt egen Helge. Eller det vil sige, Otto har. For det var jo en fødselsdagsgave til den nu 2-årige bandit. Nu skal vi så bare finde et sted at hænge den. Otto har nemlig ikke fået sit eget værelse endnu, for 'hans rum' har indtil videre været mit krea-rum. Men jeg må nok snart vige pladsen..... Det må blive efterårets projekt!

Har du lyst til at hækle din helt egen Helge, kan du finde opskriften på Cecilies fantastiske krea- og hækleblog 'Hvad bier tænker'. Tak for DIY'en, Cecilie!





13 kommentarer:

  1. Hvor er din Helge blevet fint. Og i lækre farver.
    Dette er da vist lige inspiration til at få min egen Helge gjort færdig. Han har kun ventet et halvt år på at blive monteret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. He, det kender jeg godt - jeg har også mange halvfærdige projekter liggende :-) Men han er altså værd at gøre færdig, ham Helge... God fornøjelse!

      Slet
  2. Den skal nok skabe lykke og lyse op på væggen, den skønne Helge:))

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet skøn! Tillykke med ham den 2-årige :-)

    SvarSlet
  4. årh hvad - han er fin ham Helge. Gid man kunne...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det der hækleri, det kan man altså let lære :-)

      Slet
  5. Hvor er Helge skøn, godt lavet :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med Otto - hvor er han heldig at have sådan en fin Helge! Jeg må eje sådan en på et tidspunkt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)