onsdag den 21. marts 2012

200 læsere = GIVE AWAY!!

Pludselig har læsertallet sneget sig over de magiske 200 personer. Det er jo SÅ fantastisk! Tak tak tak - det er jo jer, der gør det så skønt at blogge! 

Så velkommen til alle nye - og tak til alle 'gamle' for at I følger med!


Derfor skyder jeg denne GIVE AWAY afsted. I bunken er en håndfuld fine retroknapper, 5 stykker retrostof (hvert stykke er ca. 50x50 cm) og en skøn pink kreakasse med alt muligt blandet (saks, lim, glitter, farvede ispinde, snor, pailletter, klistermærk-øjne, perler, pomponer, piberensere, skumpap og sugerør - det ligger i to lag), der kan bruges til kreatimer med ungerne. Og trods den pink boks kan drengene sagtens være med :-))

Reglerne er som følger: 
1 lod for at være/blive fast læser og lægge en kommentar.
3 lodder for at være/blive fast læser, lægge en kommentar og linke med billede til give awayen fra egen blog. 

Vinderen trækkes 9. april 2012 kl. 20.00


82 kommentarer:

  1. Ihh tillykke med de mange læsere. 1 lod til mig

    SvarSlet
  2. Jeg smider også et enkelt lod i puljen :o)

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 200
    jeg vil gerne være med 1 lod til mig
    god aften¨
    //Lisa

    SvarSlet
  4. tillykke med de mange læser :)

    3 snupper 3 lodder og håber heldet er min vej :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  5. Jeg skynder mig at nappe 3 lodder ;0)

    SvarSlet
  6. Lækker giveaway - jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  7. Fine sager er med på et enkelt lod!

    SvarSlet
  8. Jeg kom til så sent som i går :)
    Så jeg snupper lige et enkelt lod.

    Kig evt med god mig :)

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med de mange læsere - jeg har været med i lang tid efterhånden :o)
    Vil meget gerne deltage med 1 lod
    God aften

    SvarSlet
  10. Sikke en dejlig Giveaway og tillykke med de mange læsere. Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder tak!

    SvarSlet
  11. 3 til mig :-)
    Skønne ting man kan vinde!

    SvarSlet
  12. Tillykke, og jeg er selvfølgelig med i din skønne give away med 1 lod

    SvarSlet
  13. Tillykke med det fine antal!
    Jeg er klar med 3 lodder :)

    SvarSlet
  14. Nøj... smider fluks 3 lodder i puljen. :)

    Linker i sidebar på http://frugelvig.blogspot.com

    Kh Marianne

    SvarSlet
  15. Jeg vil også gerne være med med et lod.
    Mvh Merete (merete-d-h@hotmail.com)

    SvarSlet
  16. sikke en god give-away! Jeg smider 3 lodder i puljen og krydser fingre!

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 1 lod. Sådan en give away fyldt med skønne krea-ting vil bringe lykke herhjemme. :-)

    SvarSlet
  18. uuuh, 1 lod til mig :o). Elsker de stoffer. og de gule knapper. MUMS da. Alt alt for fede.

    SvarSlet
  19. Ej det må betyde held for mig at vinderen trækkes på min mands fødselsdag, så jeg er da nød til at smide 3 lodder i puljen. Tillykke med alle dine læsere (der kommer helt sikkert flere til)

    SvarSlet
  20. Uh, 3 lodder!
    Tillykke med de mange læsere og dejligt du vil fejre den med os

    SvarSlet
  21. Tillykke med de 200 velfortjente læsere:-) Jeg deltager med 1 lod...

    SvarSlet
  22. lækker lækker giveaway!
    Jeg er med på alle 3 lodder!

    Kig forbi mine 3 giveaways

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  24. Tillykke med alle læserne :-) 1 lod til mig, dejlig give away :-)

    SvarSlet
  25. jeg smider et enkelt lod i puljen :) Tak for en dejlig blog.

    Kh

    SvarSlet
  26. JEg er så meget med på 1 lod :)

    SvarSlet
  27. Tillykke med de mange læsere :)

    Jeg deltager gerne med 3 lodder.

    Tjek gerne min Give Away på Buecking.dk.

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Tillykke med de mange læsere

    Se også min give Away

    SvarSlet
  29. Jeg er helt vild klar med 3 lodder

    SvarSlet
  30. Tillykke med alle læserne. Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  31. Tillykke Tillykke:) Meget gerne 1 lod til mig:)

    SvarSlet
  32. Dejlig blog med en friskhed over sig. Jeg melder mig som fast læser (via rss), og linker på min blog.
    Så 3 stk. til mig.

    http://enunderligfisk.blogspot.com/

    SvarSlet
  33. Tillykke med de mange læser! :)
    Jeg vil gerne deltage :) 1 lod til mig :)
    Kh Regina

    SvarSlet
  34. Tillykke med de mange læser! :)
    Jeg vil gerne deltage :) 1 lod til mig :)
    Kh Regina

    SvarSlet
  35. Vil gerne være med på 1 lod. glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  36. Har lige opdaget din blog:-). Så glæder mig til at følge dig og den.. Og ja har meldt mig som fast læser.
    Og jeg smider et lod i puljen i den lækre give away:-).

    God lørdag.

    Kh Trine

    SvarSlet
  37. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder =)

    Kig forbi min blog
    http://laerkerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  38. Jeg lægger 3 funklende lodder :-) Dejlig præmie du har udloddet.

    Og så opdagede jeg lige, at jeg ikke er fast læser, så det er nu fixet - for jeg følger med, men har bare ikke fået klikket. Godt lige at få dét fixet :-9

    kh
    tina

    SvarSlet
  39. For en flott giveaway! 3 lykkelodd til meg, takk:-)

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne være med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  41. Tillykke med de mange faste læsere, det er skønt når folk goder at følge en.

    jeg vil meget gerne være med på 3 lodder og så håber jeg at jeg er heldig at komme til at ege den virkelig fine kasse, den er jo perfekt til at have lidt små krea med på tur :) lige hvad jeg mangler.

    Mvh Sara

    SvarSlet
  42. Tillykke med de mange faste læsere :-)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post72

    SvarSlet
  43. Jeg er med på 3 lodder - og krydser :-)

    SvarSlet
  44. Sikke en lækker give away!
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder :D

    SvarSlet
  45. Kul med så många läsare - Grattis!
    Jag passar på att vara med i din utlottng då jag älskar retro tyger o att pyssla o skapa : )
    1 lott till mig tack.

    Jag håller tummarna.
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  46. Tillykke med de mange læsere

    Jeg deltager MEGET gerne (og vinder endnu mere gerne) med tre lodder

    SvarSlet
  47. 1 vinderlod til mig tak :-)
    / Eline

    SvarSlet
  48. Et enkelt vinderlod i denne retning ;o)
    Jeg er vild med dine hæklede ispinde, tak fordi jeg må læse med :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  49. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    3 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  50. En dejlig lys og venlig side at komme ind på.. man bliver i godt humør af de farver og indtryk.. og nogle gode ideer , når man som jeg , er ny i det at lave kort på denne måde..
    Hanne Alice

    SvarSlet
  51. Fed give away...æ 1 lod til mig

    SvarSlet
  52. Super Give Away, jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  53. Hov, hvorfor opdage jeg først din Give Away nu? Jeg vi, rigtig gerne lege med med et lod ;o)

    Tillykke med de mange læsere - det er velfortjent, nyder altid at kigge forbi! ;o)

    Knus Pia

    SvarSlet
  54. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder. Hyggelig blog, som jeg ser frem til at følge med i :o)

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  56. sikke en fin blog, de mælkedrenge is må jeg helt sikkert lave til mine små niecer. glæder mig til at følge bloggen

    SvarSlet
  57. Grattis till alla följare, fullt förståeligt...
    Jag tar 3 lotter och håller tummarna. Glad påsk!

    SvarSlet
  58. Lækre sager! Og jeg er helt sikker på at min søn vil elske alt det der er i pink æske ;-)
    Jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  59. Fin blogg du har !
    Satte mig som följare , har ingen egen blogg .
    bittan4@gmail.com

    SvarSlet
  60. Jeg er med på 3 lodder! :)

    SvarSlet
  61. Jeg er med på 3 lodder og krydser alt hvad jeg kan ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  62. visst vill jag vara med !
    bittan4@gmail.com

    SvarSlet
  63. Grundet ferie havde jeg helt overset din fine giveaway. Kan desværre ikke nå at linke da det jo er lige om lidt, men jeg vil meget gerne deltage med et enkelt lod her på falderebet. Om der er held i det må tiden vise.
    Held og lykke til alle mand :-)

    SvarSlet
  64. Jeg kan da lige nå at være med på 3 lodder :0)

    SvarSlet
  65. jeg napper da lige 1 lod, her på falderebet :D

    SvarSlet
  66. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  67. Vil gerne være med på 3 lodder.
    Knus fra Christine

    SvarSlet
  68. Tillykke med de mange læsere!!! Det er fuldt ud fortjent :)
    Jeg nyder at læse med her hos dig omend jeg er ret så dårlig til at få kommenteret ;)
    Jeg smidder 3 lodder i puljen og SÅ skal der krydses fingre!!!
    Knus Tina

    SvarSlet
  69. Fin blog!! Jeg er ny læser, men vil gerne være med i lodtrækningen. 1 lod

    SvarSlet
  70. Tillykke med de mange læsere. Jeg vil gerne deltage med et lod :-)

    SvarSlet
  71. Et enkelt lod til mig tak :) og tillykke med alle læserne, det er altid dejligt :)

    SvarSlet
  72. uhhh sikke fine sager vil gerne være med på 3 lodder

    SvarSlet
  73. HOOOOV! Jeg har jo helt glemt at deltage! Snupper 3 lodder og håber, at du trækker mig:-)

    Og tillykke med de mange læsere!

    SvarSlet
  74. Jeg kan lige nå at være med :)
    deltagere med 1 lod

    SvarSlet
  75. Mon jeg nå at være med på falderebet....

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)