lørdag den 18. februar 2012

Fastelavn er mit navn...

Banditterne har oplevet deres første fastelavn i dag. Først i Field's, hvor mit arbejde stod bag scenografien, og siden hjemme hos onkel Søren og Tante Marie. Hvis fastelavnstønde altså slog den i Field's med flere længder :-)

Til gengæld var scenografien i Field's meget makaber og storslået - og der var både diadem-workshops til prinsesserne og farlige tatoveringer og sår til monstrene (og prinsesserne, viste det sig!). Vi klarede endda at gøre scenografien en tand mere realistisk, da Otto faldt direkte på næsen (panden) og såret begyndte at bløde igen. Hvad gør man ikke for sit arbejde?? ;-))

Og nu har vi så tre sovende unger med store blodige sår i ansigtet - den ene jo så desværre med et af den rigtige slags....

Hvad bliver det mon til middag?


Kattemad

Dyriske prinsessedrømme

Onkel Søren og Tante Maries fantastiske tønde-mand

Så bliver der ellers slået til tønden!!

9 kommentarer:

  1. Fed scenografi. Godt at høre, at Field's bruger professionelle kunstnere med lidt kant. Det kan nogle gange blive lidt for pleasende i de der storcentre. Men den hjemmelavede tønde er da den mest fantastiske!

    SvarSlet
  2. Hold da op, det ser da lidt vildt ud, med alt det "blod", men et fantastisk sceneopsæt.
    Også en skøn og anderledes tønde-mand :)
    God søndag.
    Knus

    SvarSlet
  3. WAW for det meste og av for det rigtige sår. Scenografien er super og den der tønde mand er da helt fantastisk.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det fantastisk ud, håber ikke de kære børn får mareridt ;o) Og super fed fastelavnstønde!!

    Og jeg er så glad for elefanten - jeg har brugt den på min ømme lænd, på nakken og under Merles dyne i en kold bil - selvom hun hellere ville lege med den :o) Så kan kun give roser og held og lykke med salget, det skal nok blive et hit! Knus

    SvarSlet
  5. Hehe, tak skal I have for alle de rosende ord om tønden :-))

    Prinsesse Suh, Tak :-) Man kan sige meget om shoppingcentre, men Field's forsøger faktisk at gøre det på en lidt anderledes og spændende måde :-)

    Lena, Tak :-) Ja, det var et flot sceneopsæt - og slet ikke så skræmmende, som man kan tro :-)) Knus!

    Marina, Takker takker :-))

    Lisbeth, Tak - ingen mareridt, tror jeg :-)) Dejligt at høre elefanten bliver brugt og fungerer godt, det er jeg virkelig glad for!! Knus!

    SvarSlet
  6. Sikke en flot scenografi og sjove påfund! Nu må jeg lige höre hvis du også er involveret i fields fødselsdags fest nu her kommende uge? Min kæreste er nemlig involveret i dette, fra hans skoles side...

    SvarSlet
  7. Så må din kæreste gå på AFUK? MIt arbejde arrangerer også fødselsdagsfesten - det er især min kollega Jette, der er inde over alle opgaverne :-) Sjovt som verden er lille :-)))

    SvarSlet
  8. Han er lærer derude, ja! Svensken! Aj hvad sjovt, og gud så spændende job du har, jeg er vilt misundelig;)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare sjovt! Og tak, jeg er også meget glad for mit arbejde :-)) Til gengæld er jeg vild med din blog og alle de kreative projekter du finder på (jeg ved jo ikke, hvad du arbejder med :-))
    Kh Bodil

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)