torsdag den 8. december 2011

Emmas julenederdel

Jeg nåede lige at få julenederdelen til Emma gjort klar, inden jeg blev familiens 4. offer for en meget ondsindet vintermaveinfluenza.... Er absolut ikke noget at ønske sig. Heldigvis er vi alle ved at være på højkant igen.

Af samme grund har nissen ikke været så meget om sig - måske fik han et skud sygdom med på vejen? Men lidt ballade har han dog lavet - i går tog han børnenes natlamper og sovedyr, som heldigvis kom tilbage igen som tak for et par pepparkakor. Og i morges havde han gemt kalenderpakkerne i flyverdragterne. Og byttet tusserne ud med nissetusser, som ændrede farve ved brug - sort blev f.eks. til rød, når man malede ovenpå med en hvid tus. Meget mærkeligt!!

Tilbage til julekjolen - det er endnu en nederdel med sving i, som denne gang er lavet af en gammel rød juledug :-) Bliver tøsen ikke den sødeste lille nissepige?


10 kommentarer:

  1. Hun bliver da den fineste nissepige! Super sød nederdel!

    SvarSlet
  2. Det er da jul... meget fint.
    Har lige fundet din blog. Skønt med så mage forslag til hvad man kan lave med ungerne. Synes altid det er svært at finde på. Tak for du deler
    //Lisa

    SvarSlet
  3. Aj hvor er den fin, og med det bedste sving i, som jo er det der täller! Her hjemme ihertfald.

    SvarSlet
  4. Hej! Superfin ju! Ha en go fredag. Kram

    SvarSlet
  5. Så fin den er. Hun må da blive super glad.

    SvarSlet
  6. Hvor er den da bare hamrende skøn! Jeg har også en liggende klippet, i en retro-juledug, men tror desværre ikke jeg har fået ligeså meget sving i, som dig. Det ser jo super godt ud :-)

    SvarSlet
  7. Wauw, hvor bliver hun da kær, Bodil. Håber hun vil stå model for kameraet en dag. Godt at høre at I er på den anden side, det lyder ikke rart :o(

    God weekend.

    SvarSlet
  8. Tusind tak for alle de søde kommentarer!! Jeg bliver altså bare så glad!
    Martina: Tusind tak :-)
    Lisa: Dejligt at du har fundet hertil! Jeg er virkelig glad for at kunne inspirere til krea-projekter med dine børn :-)
    Ellen Kathrine: Tusind tak :-)
    Lilla a: Tack! Svinget tæller MEGET :-)
    Hanna: Tack och kram!
    Louise: Tak søde, Emma er super glad for den :-)
    Retro Rejen: Det med svinget kommer ret meget af sig selv, når den laves efter "rund-dugs-princippet" (klippes som en cirkel med en mindre cirkel som hul). Er din lavet på samme måde?
    Pia: Tusind tak søde Pia, mon ikke hun stiller op til en gang fotografering på et tidspunkt? Hvis jeg nu lokker med et stykke slik ;-)
    God fortsat weekend til jer alle!

    SvarSlet
  9. Den er simpelthen bare så sød.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)