onsdag den 2. november 2011

Hyggedag med småsyg lillemand

Otto og jeg har holdt en hyggedag hjemme i dag pga. maveproblemer (hans, ikke mine ;-)). Vi har leget, sunget, bagt og løbet rundt i hele hytten til stor morskab for den lille bandit. Han nyder vist at få lidt alenetid, mens de store er på ferie hos farmor og farfar - og de andre hygger sig storartet med farmor og farfar, der altid er gode til at finde på en masse oplevelser. Og selvom jeg savner dem, har det nu været helt rart med lidt ro i huset et par dage - men nu glæder jeg mig altså til at få lidt skrig og skrål i hytten igen på fredag :-)

Heldigvis kom der i dag et skønt brev med posten fyldt med tegninger og hjerter fra de to store banditter, som gik lige ind i det inderste hjertekammer :-)

Lykke er at få lov til at røre i en stor skål med dej!

Leilas filmjölksbröd - opskriften finder du her...

Kærlighed i et brev

Tit-tit

3 kommentarer:

  1. Ser ud til at have været en hyggelig dag på trods af mave-kvaler
    Håber han er ovre det igen hurtigt :o)

    SvarSlet
  2. Dejligt med en hyggedag også selvom han var lidt syg. Jeg elsker at have mine børn på tomandshånd, det er så hyggeligt og giver en helt anden ro.

    SvarSlet
  3. Ja, det er skønt med lidt alenetid - man er sammen på en helt anden måde! Og maven er frisk igen :-)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)