torsdag den 27. oktober 2011

Craft It Forward

For et par uger siden var jeg så heldig at hoppe med på Craft It Forward-vognen hos Katrine med den skønne blog Blomster, Tanker & Øreringe. For et par dage siden fik jeg det fineste cykeldækken med posten, som desværre er lidt for lille for min sadel - men det skal nu nok komme i brug i familien :-) Tusind tak, Katrine!!

Jeg har lånt Katrines billede sammen med mit eget for at vise cykkeldækkenet ordentligt. Kunne desværre ikke fotografere det på en cykel i dag....



Med til legen hører selvfølgelig en returgave - og en videreførelse af legen til 4 andre. Så nu er jeg spændt på om alle i blogland allerede har været med eller om der er nogen derude, der har lyst til at lege med her?

Reglerne er:
* Jeg sender en gave, jeg selv har lavet, til de første 4, der melder sig til legen på dette indlæg.
* Jeg sender en gave tilbage til den, jeg selv deltog hos. 
* Når I, der deltager, har modtaget gaven, skal I lave et indlæg på jeres blog med et billede af den, samt linke til afsenderen, dvs. mig :-)
* I skal så selv sende legen videre med de samme regler. Det eneste krav til gaven er, at det skal være noget, I selv har lavet.

Og hvad kan man så vinde her? Et turkisblå, hæklet armbånd med en rød retro knap :-)


Produktionen er i gang :-)

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Jeg vil gerne være med! Har ikke lige haft modet til det før... Puha, så håber jeg bare der er nogen som har lyst til at være med ovre hos mig...
    Kh Stine

    SvarSlet
  3. Hej Stine,
    Du er så hjerteligt velkommen!! Skønt at du vil være med! Hvis du mailer din adresse til mig, skal jeg sende et armbånd afsted til dig :-)
    Kh Bebe

    SvarSlet
  4. Tusind tak for armbåndet :) Har modtaget det! God weekend.

    Knus

    SvarSlet
  5. Selv tak, Katrine - dejligt at du kunne bruge det!
    Knus

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)