fredag den 12. august 2011

Stjerneskud og hjerteglød

Indrømmet - jeg er gået hen og blevet forelsket. Målet for min forelskelse? Hvidt ler...... (og keramik generelt!) Denne gang er det blevet til et par halsbånd med lilla snøre og vedhæng i hvidt ler - og et par glasperler til at markere enderne, som hænger flot ned i nakken. Jeg kan desværre ikke tage billeder af smykkerne in action lige nu - er alene hjemme med Otto (og selvom han er vældigt teknikinteresseret, tør jeg altså ikke rigtigt betro ham vores dyre digitalcamera - endnu :-)) Men jeg har planer om at lade en af disse skønne pyntesager indgå i en give-away, som skydes af her i weekenden - for 28 skønne læsere, det skal da fejres ikke sandt?



6 kommentarer:

  1. De er altså også vildt flotte :)

    SvarSlet
  2. Så fine de er. Glæder mig til at kunne deltage i din give-away ;-) Der vil jo helt sikkert være noget kram deri, når det kommer fra dig ;-)

    SvarSlet
  3. Du er så dygtig! De er vildt flotte, skal helt sikkert også være med i din give away :o) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hvor er de smukke. Hvor køber du leret henne?
    Jeg er også helt klart med på en give away :o)

    SvarSlet
  5. TAK! Hvor er I bare skønne!!!
    @ Lena: Jeg har købt det i Panduro Hobby. Er dog lidt i tvivl om, hvor holdbart materialet er i længden?

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)