mandag den 30. maj 2011

Prins og prinsesse på afveje...

Eller måske er de bare på romantisk udflugt blandt havens planter og blomster? En get-away for to langt fra royale pligter og kedelige opgaver? Den smukke prinsesse og flotte prins er værkerne fra vores seneste børnekreaprojekt. Desværre havde jeg nok sat ambitionsniveauet lidt for højt og kom derfor til at lave 80% af figurerne selv.... :-) Jeg glemmer nogle gange at E & K kun er 3,5 år. Måske lærer jeg det på et eller andet tidspunkt - selvom det nok er mere sandsynligt at banditterne vokser i kap inden jeg bliver klogere :-) 1-2 år ældre og så havde opgaven nok været "a piece of cake" for dem. Det meste af materialet er genbrug (toiletpapirrullen) og gamle rester af garn, stof og karton. Og så lige en vatkugle, maling eller farver (vi brugte oliekridt), glimmerlim, piberenser og almindeligt lim. Et perfekt regnvejrsprojekt :-)

Et hemmeligt kærlighedsmøde.....





Dag 8 af legehusprojektet

Dag 10 - hvem havde troet at det skulle tage så lang tid? Men så bliver det altså også mega flot!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)