onsdag den 18. maj 2011

Finest i verden....

De sidste par aftener har Kalle deklareret sin kærlighed ved sengetid. Det startede med "Mamma, du er bedst i verden - og finest" for to aftener siden. Her til aften blev kærlighedserklæringen udvidet til at omfatte resten af familien:
Kalle: Mamma, du er finest i verden. Og Emma er finest i verden. Otto er finest i verden. Pappa er finest i verden. Og Bedste er finest i verden. Baba er finest i verden. 
Jeg: Er der andre, der er fine?
Kalle: Onkel Sønnen er finest i verden. Mas er finest i verden. Og Saja er finest i verden. Farmor er finest i verden. Farfar er finest i verden.  Mamma....hvem andre lever?

1 kommentar:

  1. Hvor må det være skønt med så meget kærlighed sidst på dagen. Kan slet ikke forstå at der komme en dag hvor min lille Otto fortæller mig ting :-) altså ting jeg kan forstå, der kommer jo en masse røverhistorier ud allerede, det er bare på Otto'sk. :D

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)