søndag den 24. april 2011

Pimp my ride




















Otto er vokset ud af sin lift, som nu er udskiftet med en af Kalle og Emmas gamle køreposer - i en pimpet version med stjerner. Desværre er min symaskine gået i udu, så alt blev syet i hånden - og jeg har derfor meget bevidst valgt at få syningerne til at se ekstra-hjemmelavede ud. Det er utroligt, hvor lidt der skal til for at skabe en forandring - og nu bliver jeg glad, hver gang jeg lægger lillemanden ud i vognen :-)

Den store lillemand fyldte 8 måneder i tirsdags, så her kommer en lille status. Han har i et stykke tid kunnet sidde selv og er lige begyndt selv at rejse sig op. Den sidste uges tid er han begyndt at kravle baglæns, men er også oppe og vippe på alle fire og er meget interesseret i at komme fremad. Han har fået to tænder og pludrer rigtigt meget - dadada, mamama og en masse høje lyde (a la jeg er super stærk :-)) Og så kører han bil (brrrrrr), når han er træt eller utilfreds. I onsdags var han til 8 mdrs kontrol og blev målt og vejet til 72 cm i længde og 9795 gram.

2 kommentarer:

  1. ..og kan man tilføje: Han er en meget lattermild dreng, der tager sine gæster med storm ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin kørepose, god idé med at pimpe noget man i forvejen har :) og sikke (endnu) en fin Otto. Er selv mor til en skøn én af slagsen :-)

    mvh. martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)