tirsdag den 15. februar 2011

Ottos kompisar

Endelig fik jeg taget mig sammen til at sætte Ottos nye kompisar på vognen. De har været undervejs længe, for jeg begyndte allerede på dem, da Kalle & Emma var helt små. Nu må vi bare håbe at Otto kan lide dem - og ikke savner sin bi for meget :-)


I går tog pappa de to store med til svømmehallen et par timer og Otto sov, så jeg havde nogle timer på egen hånd. LUKSUS! Så jeg gik fluks på symaskinen og der hænger nu et par nye bukser til Emma i skabet. Billeder følger, når det er lyst ude igen. Senere var det Ottos tur til at bade 'med' pappa. Han er SÅ glad for sin pappa! Favoritlegen er brydning, og Otto vinder selvfølgelig altid.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)