onsdag den 16. februar 2011

8715 gram...

...stod vægten på i dag hos sundhedsplejersken til 6 måneders kontrollen. Otto er desuden 68,7 cm lang og har et hovedomfang på 44,5 cm.... En ordentlig og meget meget skøn basse! Så der er ikke noget at sige til at størstedelen af tøjet i skuffen nu er en størrelse 74. Rigtig mad er stadig ikke noget større hit, men han er jo også en dreng :-) Det ville dog være dejligt, hvis han var knap så afhængig af babben om aftenen - der er altså ikke meget tid til overs disse dage til at få gjort alle mine fantastiske (:-)) tanker til virkelighed. Her kommer dog et billede af det seneste syprojekt, Emmas nye bukser.

Emmas nye bukser inklusiv mit allerførste hækleprojekt - 3 blomster
med perler på :-) Jeg er allerede solgt!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Dem må Emma da blive super glade for.

    SvarSlet
  2. Njahh, hun gad knapt prøve dem. Men det var måske bare tidspunktet, der var dårligt valgt?

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)