onsdag den 12. januar 2011

Penicillin - ikke et hit....

Dagen i dag blev ikke et dyt bedre end i går.... Emma og Otto er stadig lige syge, og stakkels Emma kæmper med penicillinen - og det gør vi derfor også. I går kastede hun op, så snart hun havde slugt den, og i dag fik hun styrtende næseblod hver gang og kastede desuden op den sidste gang. Vi har så forsøgt at gemme medicinen i juice og bananmos, og det lykkedes til sidst at få hende til at klemme juicen ned. Øv... medicin from hell.... Nå, men sygdomsperioderne har da også sine lysglimt. Da jeg kom hen til en febersyg og meget slidt Kalle som lå i sin seng i lørdags, rakte han den ene arm op mod mig og gjorde 'det koster penge' tegnet (når man gnider tommeltot, pegefinger og langemand mod hinanden). Jeg vidste med det samme, hvad han var ude efter - at nulre mammas hår :-) Han er jo en lille hårfetishist!

Med Bedstes hjælp har vi fået fikset lidt herhjemme i dag trods syge børn. Nu er det kælderen, der står for tur med skabe i gangen og sovesofa og lænestol i gæsteværelse/bio/kontoret. Så forhåbentlig kan vi nå at få det lidt fint til Ottos dåb sidst på måneden.


Otto synes at Bedste er så kedelig, at han ligeså godt kan lægge sig til at sove - og det har han gjort flere gange i går og i dag :-)

En slagen prinsesse med blodstoppende vat i næsen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)