lørdag den 13. juli 2013

Zzzzzzzz...... ferielukket....

Der er gået ferie i den - både i hjemmet og på bloggen. Vi sover længe, tuller rundt, piller i haven, fikser i huset, tager på udflugter og råhygger... Og det har vi tænkt os at fortsætte med et par uger til. Så der sker nok ikke de store aktiviteter på bloggen, før ferietågen er lettet igen.

God sommer derude!










#1: En lille abe er på vej til en sød lille Augusta, som del af en byttehandel med hendes dygtige mor, Marie Zeuthen. Aben er hæklet efter dette mønster.
#2: Otto og Bedste hygger
#3: Total afslapning
#4: Det vokser i højbedet - som jeg selv har bygget (Stolt? Ja da ;-))
#5: En af de første roser ved vores solterasse-to be (som stadig bare er et stort jordhul)
#6: Flere der nyder haven
#7-9: Snart klar i Ottos værelse. På #9 ses Maries fine illustrationer sammen med Katten Anna, som jeg syede til Ottos 1 års fødselsdag.

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha, Emma har da forstået det med at holde ferie, og se det hele lidt "fra en anden vinkel", det er sikkert ikke så dårligt :D
    Rigtig god ferie, søde. Nyd den!
    Kram

    SvarSlet
  2. Heyy.
    Jeg har en giveaway i gang på bloggen om et mega fedt casio ur i sort, deltag hvis det har interesse. http://erica-schou.blogspot.dk/2013/07/giveaway-casio-ur.html

    Jeg følger gerne tilbage, bare smid en kommentar på min blog! :))

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)