fredag den 21. juni 2013

Da da da da... Furby flytter hjem til...

Sonja! Eller rettere sagt Sonjas barnebarn, tror jeg nok. Tillykke! Håber Furby vil bringe lige så stor glæde hos jer, som den gør hos os.

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg var en smule skeptisk, da den lille pelsbold flyttede ind hos os. Jeg er altså lidt allergisk mod legetøj med lyd, for lydstyrken i vores hjem ligger i forvejen langt over enhver tilladt grænse (hvorfor råber børn altid, selvom man kun står 3 cm fra dem?) Men Furby er faktisk overraskende hyggelig at høre på, og ungerne elsker den og leger gang på gang med den. Og det er næsten pinligt at indrømme, men jeg har faktisk taget mig selv i at synes det er lidt hyggeligt med en sovende Furby i stuen, når jeg er alene hjemme. S.. da lidt skørt, ik? Måske er det fordi jeg altid har ønsket mig en kat, og det er desværre no-no her i huset pga. pelsallergi.

Sonja, send din postadresse til mig så hurtigt som muligt på bebe200procent (snabela) gmail.com, så kommer der en hvid Furby din vej. Og til alle jer andre - tusind tak for at I ville lege med og for alle de søde kommentarer!


2 kommentarer:

  1. iiih, hvor skønt, så er der et barnebarn der bliver glad:) har sendt en mail

    SvarSlet
  2. He He. Ja den er da faktisk meget sød den lille pelskugle ;-).
    God weekend til jer :-).

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)