torsdag den 8. november 2012

Forberedelser til julemarked

Jeg er i fuld sving med forberedelserne til mit første julemarked. Masser af idéer, men tid er som altid en mangelvare. Nå pyt. Jeg glæder mig! Og er lidt nervøs.... Og langsomt bliver der fyldt op i rejsekufferten, der skal følge med til julemarkedet på Rudolf Steiner skolen i København og Børnehaven Soria Moria, Engvej 139, 2300 København S d. 24. november kl. 10-16.  

I dag har jeg syet et par 'pudekit' inspireret af den pude med børnetegninger, som farmor fik i fødselsdagsgave først på året. Pudekittet består af et pudevår med et stykke ubleget lærred i midten, en tekstiltusch og pergamentpapir til at beskytte resten af puden, når den unge kunstner folder sig ud. Tanken er nemlig, at det kan bruges som en julegave til f.eks. bedstemor og bedstefar. Altså når de små poder har tegnet verdens fineste tegning på den hvide del. 

Der kommer mere info om julemarkedet her på bloggen, når vi nærmer os. Men jeg kan allerede nu love jer, at programmet og deltagerne ser rigtigt lovende ud! Vi ses vel? 




4 kommentarer:

  1. Dejlig, farverig og uhøjtidelig pude:))

    SvarSlet
  2. Åhhh allt du hinner med :D ser finfin ut. Ska bli så kul att stå på julemarkedet i sammen med dig

    SvarSlet
  3. Sikke en sød pude! :)

    Jeg har fortiden gang i 2 give-aways, som jeg håber du vil tage et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig meget til at se hvad din stand byder på :).
    Vi ses d. 24/11.

    Kh,
    Synne

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)