tirsdag den 29. maj 2012

Mini-pimpning af gæstetoilettet

Vi er blevet testkaniner på en vandhane. Af den slags der tænder og slukker helt af sig selv. Så nu slipper vi for at huske banditterne på at slukke for vandet. Og utroligt nok er der ingen, der leger med sensoren - jeg havde ellers lige set i ånden, at Otto ville stå og stikke sin små bamsehænder ind under hanen igen og igen :-)

Gæstetoilettet står på listen over fremtidige to-do projekter. Med betoning på fremtidige! Men nu er der da noget nyt og lækket derude - som har fået følgeskab af en pimpet sæbedispenser. DIY til den finder du her...

Den pimpede version...

Den gaaaaaamle....

6 kommentarer:

  1. Mads brokker sig meget over at vi ikke har en på badeværelset (men kun i køkkenet) - de har dem i børnehaven, så han ender altid med at tage sæbe på fingerne INDEN han har tændt for vandhanen...og glemmer ALTID slukke (eller skylde ud i toilettet) ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, børn.... Jeg troede ikke at det ville blive så stor en succes - men hvor er jeg altså vild med den vandhane :-)

      Slet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)