mandag den 9. april 2012

Vinderen er...

.... på vej til at blive afsløret :-) Men først vil jeg lige sige en KÆMPE TAK til alle deltagere, hvor er det bare skønt at så mange ville lege med!

Men tilbage til det seriøse! Vinderen er ....dadadadada.....
Finurligheden med lod nr. 150!

Og fordi der var så mange deltagere, smider jeg en ekstra overraskelse i bunken - som går til Carro/mysigtdesign med lod nr. 118!

Tillykke til jer begge! Hvis I sender jeres postadresser på bebe200procent@gmail.com, kommer der en pakke retur til hver af jer :-)

3 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att jag vann! Har skickat mail med min adress.

    SvarSlet
  2. stort tillykke til de heldige

    Er vild misundelig ;o)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)