mandag den 16. april 2012

Ny gammel knagerække

Et af weekendens små projekter har været at få denne nye, gamle knagerække op at hænge på K og E's værelse. Det er en gamle knagerække, som jeg købte for snart 10 år siden på et marked i Tjekkiet. Dengang malede jeg træet hvidt, men nu trængte det igen til en kærlig hånd.

Med turkis maling og hæklede hatte til knopperne er den nu klar til at bære både piratsværd og prinsesseperler. Eller er det mon piratperler og prinsessesværd?


Og så lidt rock n'roll!!

12 kommentarer:

  1. Gud hvor er den blevet flot - Fed ide n´med de hæklede hætter:-)

    SvarSlet
  2. Fantastisk knage du der fik tryllet frem :)

    SvarSlet
  3. Super Idé med hæklede hætter.. Hvem der bare kunne hækle, for det er da genialt. (Jeg er ikke meget for de der kulørte knagerækker, men kæresten elsker dem, så dette kunne være et super kompromis. :) )

    /Eva-Maria

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin, perfekt til børneværelset.

    Knus

    SvarSlet
  5. Den er godt nok blevet flot! Genial idé det med hækledutterne. Kh Maria

    SvarSlet
  6. Hvor er I bare søde, tusind tak for alle de søde rosende ord :-) Og Eva-Maria, hætterne var altså meget nemme at hækle, et let begynderprojekt!

    Kh!

    SvarSlet
  7. Jeg vil bare sige det samme som alle de andre - rigtig god idé med de der hækledutter - jeg tror nærmest du kunne sælge den idé til nogen... måske Anne Claire Petit eller Rice ; )

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)