tirsdag den 24. januar 2012

Kan du gætte hvad jeg hækler???

Helt rigtigt - mælkedrengene er på banen igen... Jeg har nemlig fået to forskellige bestillinger på dem, så der er blevet hæklet hvert eneste ledige sekund de seneste par uger. Den ene bestilling skal I nok komme til at høre meget mere om i en nær fremtid :-))

Her står den i dag på hjemmearbejde, forkølelse, ild i pejsen og snart brød i ovnen - så livet er vist ganske godt i balance på denne solskinsfyldte tirsdag.

Skulle du selv få lyst til at hækle et par mælkedrenge, kan du finde opskriften lige her...
God tirsdag derude!!


5 kommentarer:

  1. Det glæder jeg mig til at høre mere om :-) Kan godt forstå de er populære, de mælkedrenge :-)

    SvarSlet
  2. De er så fine. Jacob gnasker løs på hans ;o)

    SvarSlet
  3. Hehe, tak Mette - det er faktisk dine mælkedrenge på billedet, nu mangler de 'bare' fyld og pind :-))))
    Pia, hvor er det skønt at høre!!

    SvarSlet
  4. De er fine! Mine is bliver altid lidt sære, når jeg skal have pinden på. Har du et godt trick?

    SvarSlet
  5. Finurligheden: Det er altså også lidt af et pillearbejde - jeg bruger pladevat i små stykker, som jeg skiftevis stopper ind på hver side af pinden - lidt af gangen, så jeg hele tiden har en rimeligt ensartet fyldning på begge sider. Håber det hjælper??

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)