onsdag den 9. november 2011

Klokken tikker - tiden går - jeg er nu fyldt 37 år ;-)))

Og er blevet fejret med morgensang, fødselsdagsmiddag og lagkage - og masser af kys, kram og gaver fra min dejlige familie :-) Så er det faktisk ikke så tosset at blive 1 år ældre....

Nu er der fuld gang i fødselsdagsplanlægningen til i morgen - hvor Emma og Kalle fylder 4 år. Det er nu heldigt, at jeg lige nåede at få min fødselsdag for mig selv :-)





Ved middagen her til aften:
Farmor til Emma: Kan du råbe 4 gange hurra for mamma?
Emma (højt): 4 gange hurra for mamma..... 

Børns logik og lige ud af landevejen-forståelse er så fantastisk!

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen - 37 år er jo ingen alder

    SvarSlet
  2. Tillykke - 37 er da den BEDSTE alder !!!

    Smil fra Maria - på 37 ;)

    SvarSlet
  3. TILLYKKE med fødselsdagen - vildt at I sådan har fødselsdag lige efter hinanden hjemme hos jer :)

    Herligt med den dér børnelogik!!! :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Kæmpe tillykke med både dig og dine unger imorgen. Skøn børnelogik :-)

    SvarSlet
  5. Hey - Du har vundet Homemade hos mig, så send mig en mail med din adresse, så sender forlaget en bog til dig :0)

    KH Karen Marie

    SvarSlet
  6. Tusind tusind tusind tak for alle de søde hilsner :-) Det føles faktisk ret okay med de 37 - ikke meget anderledes end de 36 ;-)
    Og Karen Marie: hvor er det bare fantastisk med den bog! Jeg glæder mig vildt til at se og bladre og nyde den!
    Rigtig god dag til jer allesammen!!!

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med dagen i går, og til Emma og Kalle idag. Håber I får en rigtig hyggelig dag :)
    kh

    SvarSlet
  8. Tillykke med ungerne i dag (håber I har haft en dejlig dag) og tillykke med i går! Kh. Pia

    SvarSlet
  9. Tak for din kommentar på min blog, skynder mig også at give dig et forsinket tillykke på vores dag :D

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)