onsdag den 3. august 2011

Nora Malkeko i Stockholm

Den er altså langt fra min bedste ven - malkemaskinen.... Sidder på businesstrip i en lille overnatningslejlighed med milimetertynde vægge og 3 kollegaer/samarbejdspartnere i rummet ved siden af, mens maskinen brummer rrrao-rrrao. Og føler mig ærlig talt som en anden malkeko med lange bryster. Men hvad, sagerne skal jo holdes i gang, selvom mindstemanden er 500 km borte. Og i morgen er jeg jo hjemme igen :-)

Kunne ikke lade være med at grine lidt af dette
skilt fra toilettet i Kastrup Lufthavn :-) Der er altså noget
med piktogrammer, som jeg bare ikke kan stå for.....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)