torsdag den 14. juli 2011

Ta Da #2

... eller ta-da med meget små bogstaver. For jeg er desværre ikke nået særligt langt med alle mine to-dos denne uge. Et af projekterne var jo noget med bær og frugt, men da vi kom til 'jordbær-selvplukken' havde de lukket ned for sæsonen - og jeg havde ellers de vildeste planer om at skulle smovse i jordbær fra fryseren hele vinteren (snøft). Så ingen syltetøj eller saft denne uge. Og hæklerierne har også drillet. Jeg har hæklet og trevlet, hæklet og trevlet, hæklet og trevlet (og bandet MED MEGET STORE BOGSTAVER) på en sommerhat til Emma fra bogen 'Väldigt Virkat'. Og det er nok desværre ikke opskriften, men hende bag hæklenålen, der er noget galt med. Så hatten er stadig kun 9 runder og bliver vist et ferieprojekt. Mig og opskrifter.... Men jeg har da nået at sy et par bukser til Emma og "det er jo heller ik' så ringe endda"....... Glæder mig til at se hvad andre rundt i blog-land har nået på deres lister. Næste uge er der meldt sommerferie, så god ferie allesammen!

2 kommentarer:

  1. Bukserne er meget fine - kunne sagtens se en af mine piger i sådan et par :-) Æv du ikke kom til at smovse i jordbær - tænk at sæsonen allerede er slut...

    SvarSlet
  2. Tak Mette, jeg er også selv glad for bukserne :-) Ja, den sæson gik alt for hurtigt i år og derfor desværre min næse forbi..... Oh well... så er det jo godt der er noget der hedder frosne jordbær :-)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)