torsdag den 30. juni 2011

To-Do liste



Jeg har en liste så lang som et ondt år med projekter, som jeg enten har igangsat eller gerne vil i gang med. Inspireret af denne dygtige blogger, vil jeg nu forsøge at komme nogle af dem til livs :-) Men åh, hvor er det svært at vælge.... Specielt på dette tidspunkt af døgnet, hvor jeg jo for længst burde ligge i min seng og trække torsk i land.

Men altså, her kommer mine to-do's til den kommende uge.
1. Male mit nye rævebillede færdigt
2. Eksperimentere med kagefad og smykker af gammelt porcelæn
3. Få hæklet ispindene færdigt og lavet en DIY på dem
4. Få malet legehuset en 3. gang udvendigt (må jo desværre ikke indvendigt pga. amningen - vil ellers så utroligt gerne have det færdigt nu, så ungerne kan komme i gang med at nyde det... )

Og der stopper vi nok for denne omgang. Skulle jo helst ikke knække nakken allerede den første to-do uge - og med en syg Otto (mistænker at det er mund-hånd-fod-syge) kan tiden godt blive lidt klemt.... Det skal dog blive skønt at få sat kryds på listen!

1 kommentar:

  1. Velkommen til og rigtig gode projekter og ja du har ret hellere nå i mål end knække halsen - god arbejdslyst.

    Vi snakkes ved :-)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)