tirsdag den 28. juni 2011

Sommertæppe

Jeg købte for et stykke tid siden det skønneste stykke vintagestof fra Junette med en masse vilde dyr og har siden da spekuleret over, hvad jeg mon skulle bruge det til (jeg har det nemlig med at falde for fine ting og sager uden helt at vide, hvad jeg skal bruge dem til - til min kære kærestes store fortvivlelse :-)). Motivet er så fint, at stoffet skulle bruges i sin helhed. Og nu er det endelig klart: dada - det fineste sommertæppe til Otto!

Jeg er vild med disse dyre- og plantemotiver

Tæppet er ganske enkelt - grøn bagside, orange pipingbånd og et
stykke flis som fyld.

2 kommentarer:

  1. Dejlig tæppe og blog du har. Glæder mig til at læse meget mere - hopper på som fast læser. Det er dejligt at vide at man ikke er alene om at sukke efter 4 timers sammenhængende søvn og en stressfri barsel ;o)

    SvarSlet
  2. Sukke, længes, håbe på, drømme om... Vi er nok mange mødre, der ville ønske at døgnet havde mange flere timer og natten bød på mere søvn :-) Dejligt at du har fundet frem til min blog og meldt dig som fast læser! Jeg har også været forbi din og skrevet en lille hilsen. KH Bebe

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)