onsdag den 8. juni 2011

Skovbær og babylykke

Første høst i år. Og takke være et grønt net fik ungerne og ikke fuglene dem :-) Det spirer og vokser til den helt store guldmedalje i have og køkkenhave: ærter, kartofler, bønner, salat, spinat, gulerødder, radiser, squash, tomater, bær, broccoli og en enkelt artiskokplante. Sidstnævnte er jeg overordentligt spændt på at følge!

I det lille hjem er der også vokseværk - Otto rejser sig selv, kravler og går vha en hånd - helst hele tiden :-) Hvis der bare er nogen, der gider gå rundt med ham, er han lykkelig....

Update: 5 minutter senere gik han sine første skridt - to styk. Og jeg så dem slet ikke.... Snøft... For jeg var lige ude i haven. Men Bedste så dem - og det er vist meget velfortjent, for hun har øvet og øvet med ham til ryggen blev næsten krum :-) Og heldigvis tog han et par mere lige efter, så både faren og moren kunne være med til den store begivenhed. Hurra!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)