lørdag den 19. marts 2011

Fra ble til alenetid på det lille hus

Først havde de ble. Ikke meget privathed i det.... Så blev bleen smidt og potten fundet frem - og haven vandet grundigt hele sommeren. Potten blev allerhelst brugt lige der, hvor vi var - i køkkenet, foran fjernsynet, ved spisebordet... Anywhere hvor der var selskab... Så stadig ingen privathed. Og det var lidt specielt at sidde og drikke kaffe sammen med naboen med en trykkende unge og en liflig duft ved siden af. Men vi er vel alle forældre... Ret så hurtigt blev potten erstattet af toilettet, men man ville stadig gerne have selskab. Men ikke længere......

I dag blev jeg pænt smidt ud fra toilettet med ordene: "Mamma - du måste gå ut.... Jag behöver bajsa.... Det lukter äckligt..." Mig: "Jaja, det klarer jeg nok". Svar: "Jag måste ha fred...." En era er forbi...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)