onsdag den 2. marts 2011

Æbleforklæder og udskidt æblegrød - et godt match?

Der er ikke meget overskud herhjemme for tiden. Tre unger der vågner på skift i løbet af natten for at amme, tisse, bajse, få sut, ikke kan sove, vil ind til os, vil nulre hår, vil ha vælling, vil se tv mm. sætter sit præg på energiniveauet, humøret og tålmodigheden. Nattecirkuset har efterhånden stået på et stykke tid, så jeg begynder at være lidt slidt - kan næsten ikke tænke en tanke i dag. Så udskidt æblegrød - that's me... Og det er jo ikke kun mig, det går ud over. Stakkels pappa Lange er oppe lige så mange gange i løbet af natten (minus amningen ;-)) og oveni det hele er han lige begyndt på nyt arbejde. Men som min mor altid siger - man kan sove, når man bliver gammel :-) Så i stedet for at sove, syede jeg et par forklæder til Emma og Kalle i går aftes i voksdug - knapperne er mest til pynt og tjener desuden den funktion, at Emma og Kalle kan kende forskel. Nu skal der bages i det lille hjem!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)