onsdag den 26. januar 2011

Her bor Emma & Kalle




Vi har nyindrettet Emma og Kalles værelse de sidste par uger. Seneste tilføjelse er den gamle sætterkasse over det lille gule bord, som jeg selv har dekoreret med papir og tapet. Et stort arbejde men resultatet blev helt fantastisk, hvis jeg skal sige det selv. På to-do listen til rummet står der stadig maling af en gammel amagerhylde og en tallerkenrække, helst i pangfarver, så de kan bruges til at udstille legetøj og bøger. Hvis de altså får plads i det lille rum (men ellers skal Otto jo heldigvis også have et værelse i en nær fremtid). På væggen mellem deres senge har vi hængt deres egne perleplade-kreationer, som jo ellers har en tendens til at havne i en skuffe. Og de er faktisk meget søde som vægudsmykninger. Dét og puslespil er en favoritaktivitet for tiden.


2 kommentarer:

  1. Jeg faldt lige over dette indlæg, og må lige høre hvor den fantastiske luftballon er fra?? er det en lampe? Har nemlig den skønneste luftballon-uro, så de to ting vil jo gå godt i spænd :D

    SvarSlet
  2. Hej Martina, hyggeligt at du har fundet min blog! Jeg har også været omkring din, det er nogle fede kreating du får lavet! Luftballonen er en lampe, som vi har købt i Prag for en del år siden. De kan med sikkerhed stadig købes der i nogle af turistbutikkerne med trælegetøj, som findes overalt i centrum. Det er jo ikke lige i nærheden, men måske er du så heldig at kende nogen, der snart skal på ferie der? :-) KH Bebe

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)